Případová studie: Mattoni
Cílem kampaně bylo představit Mattoni v designové lahvi prostřednictvím konceptu finedining stolování při štědrovečerní a silvestrovské večeři.
Spolupráce probíhala s 14 influencery napříč různými věkovými skupinami a zaměřeními jejich profilů, aby se zajistilo co nejširší pokrytí cílové skupiny. Influencery jsme vybrali s přesahem na platformy Instagram a TikTok a dbali jsme na minimalizaci překryvu jejich sledujících, čímž jsme maximalizovali dosah kampaně.
( DOSAŽENÉ IMPRESE )
Výsledky:
· DOSAŽENÝ REACH
3 722 579
· CELKOVÉ INTERAKCE
159 305
· CPE (COST PER ENGAGEMENT)
7,09 KČ
· CPM (COST PER MILE)
237,07 KČ
Případová studie: Dermacol
Představení nového produktu Magic Lipstick CBD mezi mladší generací (18–24 let) a posílit image značky jako moderního lídra v oblasti beauty.
Zapojili jsme 17 českých beauty a lifestyle influencerů zaměřených na cílovou skupinu 18–24 let, kteří prostřednictvím Instagramu a TikToku propagovali produkt autentickým a přirozeným způsobem.
( DOSAŽENÉ IMPRESE )
Výsledky:
· DOSAŽENÝ REACH
537 581
· CELKOVÉ INTERAKCE
32 092
· CPE (COST PER ENGAGEMENT)
6,00 KČ
· CPM (COST PER MILE)
248,00 KČ
Případová studie: Somat
Cílem kampaně bylo zvýšit povědomí o značce Somat a jejím partnerství s prestižním gastronomickým eventem Apetit Piknik, čímž se značka měla stát součástí pozitivní zážitkové asociace spojené s kvalitním jídlem a příjemnou atmosférou.
Do kampaně jsme zapojili 16 influencerů zaměřených na gastronomii a lifestyle, kteří nejen navštívili Apetit Piknik, ale také prostřednictvím autentického obsahu na Instagramu oslovili široké publikum. Sdílené příspěvky přirozeně propojily značku Somat s každodenními kulinářskými zážitky, čímž posílily její vnímání jako nepostradatelného pomocníka v domácnostech.
( DOSAŽENÉ IMPRESE )
Výsledky:
· DOSAŽENÝ REACH
1 036 407
· CELKOVÉ INTERAKCE
38 554
· CPE (COST PER ENGAGEMENT)
24,00 KČ
· CPM (COST PER MILE)
553,00 KČ